images.jpg?1426665426

osta uusi kiinteä netti... se tunne kun olet odottamassa tärkeää puhelua ja luulet sen saapuneen. sitten kuuletkin ensimmäisenä puhelimesta, että haluatko vaihtaa liikkuvan kiinteään yhteyteen. argh sanon minä. jaksoin vaivoin kuunnella tuota melko säälittävää myyntipuhetta kaksi minuuttia ja suljin puhelimen. kaikkein suurin virhe puhelinmarkkinoinnin vihaajalle oli koskaan vaihtaa liittymä dnalta soneralle. ei auta kiellot ei mitkään. puheluita tulee tasaseen tahtiin.

voisin harkita uutta uraa. mielensäpahoittajana oleminen kun tuntuu luonnistuvan. tosin voisin sanoa, että osansa siihen tuo hormoonit. niitä kun on oikeus ja kohtuus syyttää kaikesta omituisuudesta raskausaikana.

kaiken stressaamisen ja mielenpahoittamisen ohessa olen huomannut olevani rapakunnossa. nainen, joka ennen lenkkeili pitkiä reissuja ja ulkoili paljon hengästyy tällä hetkellä jo ihan pienestä lenkistä koiran kanssa. olen ottanut nyt tavaksi antaa koiran juosta tuossa metsässä vapaana. säästyn siltä rehkimiseltä ja otan rauhallisemmin. koira kun saa liikuntaa ja tulee takaisin väsyneenä niin kaikki on hyvin. näin hyperenergisen koiran omistajana. tosin tämä hyperenegiseksi luokiteltu koira ei herännyt tänään tavalliseen tapaan klo 5 aamulla vaan oli vielä minun herättyä klo 8 aivan uniniityillä..

ihmettelin kun kukaan ei ollut herättänyt aamuvarhain ja päätin kerrankin nauttia. join aamukahvin ja luin uutiset netistä. ei olisi kannattanut. ensimmäisenä eteeni pomppaa uutinen, jossa mies oli salaa syöttänyt exälleen aborttipillereitä. voi sitä vihan määrää mikä nousi kun luin uutista eteenpäin. miten sairas mieli voi olla ihmisellä. tappaa toisen viaton lapsi. lapsi, joka ei voi puolustaa itseään millään tavalla. tässä herääkin kysymys tai lähinnä miete siitä onko naisella oikeus päättää pitääkö lapsen.. minun mielestä kyllä.  se on naisen keho ja lapsi sen sisällä. toki mies voi sanoa mielipiteensä, mutta ei tämä voi yksin päättää asiasta. tästä olen itsekkin käynyt pitkän keskustelun exäni kanssa juuri viikonloppuna. tämä kun oli päättänyt, että koska emme voi olla yhdessä nin minulla ei ole oikeutta pitää lasta, vaan raskaus pitäisi keskeyttää. tästä tuli suuri riita ja tuota lausetta en koskaan anna hänelle anteeksi. en ikinä. minulla on aivan täysi oikeus antaa tämän lapsen syntyä jos niin on päätetty. minulla ei ole oikeutta tappaa ketään vain sen takia, etää isä on mikä on. ei se koskaan lapsen vika ole, etenkään kun lapsi ei pysty puolustautumaan. on siis päivän selvää ettei tuota tule tapahtumaan.