Nimet%C3%B6n.jpg

hei pikkuinen.

en koskaan kuvitellut, että sinä joulukuisena päivänä saisin melkein sydänkohtauksen. se päivä ja tuo tunne, niitä en voi unohtaa. silloin tajusin, että ehkäpä tällä kertaa saisin sinut syliin. olit hyvin rakas jo sillä hetkellä kun sinut näi anoastaan siinä testin näytöllä. minun oli vaikea uskoa sitä todeksi. minun oli varmistettava se monen monta kertaa.. rakastin sinua jo silloin ja pelkäsin sinun menettämistä. olin iloinen ja shokissa. pelkäsin sanoa sinusta kenellekkään, kertoa, että olit tulossa, koska pelkäsin joutuvani kertomaan ettet tulekkaan. rakkaus sinua kohtaan vahvistuu vain kokoajan, enkä voisi kuvitella mitä nyt tekisin jos et mahassani köllisi. sinä muutit elämäni ja muutat sen varmaan uudestaan saapuessasi, mutta tuo muutos on tervetullut.

sinun pienen pienet potkut saa minut itkemään ilosta ja onnellisuudesta. kasvaessasi yhä isommaksi ja vahvemmaksi potkusi vain vahvistuvat. monet miettivät onko minusta tähän, mutta vain minä tiedän, että minusta on tähän. sinä teet minusta äidin.

aamulla ennen kuin nousen ylös, minun on painettava doppleri mahalle vain kuullakseni, että sinun pienen pieni sydämmesi lyö. usein sinä kyllä osoitat mieltäsi ja alat juuri silloin kääntyilemään ja varmistamaan, että saan tehdä töitä löytääkseni sykkeesi.

sitten kun on sinun aikasi tulla. niin lupaan, että rakastan sinua ja teen kaikkeni jotta olet onnellinen. sillä vain sillä on silloin väliä.

 

terveisin: rakastava äitisi